Facebook kreatørstudie
Kom i gang med Kreatørstudie – Facebook
Kom i gang med Facebooks Kreatørstudie | Meta for Business
Kreatørstudie samler alle de værktøjer, du skal bruge til at opslå, administrere, tjene penge på og måle indhold på tværs af alle dine Facebook-sider og …
Se, hvad Facebooks Kreatørstudie er, og hvordan du kan bruge det til at slå op, administrere, tjene penge, måle og interagere på tværs af alle dine Facebook-sider og Instagram-konti.
Kreatørstudie | Meta for Media – Facebook
Kreatørstudie | Meta for Media
Kreatørstudie samler alle de værktøjer, du skal bruge til at offentliggøre indhold, tjene penge, måle effektivitet og interagere med fans på tværs af Facebook- …
Kreatørstudie indeholder de værktøjer, du skal bruge til at offentliggøre indhold, tjene penge, måle effektivitet og interagere med fans på tværs af Facebook-sider og Instagram-konti.
Om Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business – Facebook
Om Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business
Kreatørstudie samler alle de værktøjer, du har brug for til effektivt at kunne offentliggøre, administrere, tjene penge på og måle indhold på alle dine …
Kreatørstudie samler alle de værktøjer, du har brug for til effektivt at kunne offentliggøre, administrere, tjene penge på og måle indhold på alle dine Facebook-sider og Instagram-konti.
Få adgang til Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business – Facebook
Få adgang til Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business
Alle, som administrerer en side, kan tilgå Kreatørstudie ved at gå til “business.facebook.com/creatorstudio” på en computer.
Kom i gang med opslagstest i Kreatørstudie – Facebook
Kom godt i gang med organisk videoopslagstest i Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business
Du kan starte opslagstest i Kreatørstudie på flere måder: Klik på knappen Opret ny i øverste venstre hjørne af Kreatørstudie, og vælg Opret opslagstest.
Læs denne artikel i Hjælp til virksomheder for at finde ud af, hvordan du opretter opslagstest i Kreatørstudie.
Sådan bruger du Kreatørstudie sammen med flere … – Facebook
Sådan bruger du Kreatørstudie sammen med flere forskellige Facebook-sider eller Instagram-konti | Meta for Business
Gå til Facebook-afsnittet i Kreatørstudie. Klik på gruppen af sider. Klik på Opret samlinger. … 4. Giv din samling et navn. 5. Vælg de sider, du vil tilføje. 6.
Lær grundlæggende brug af Kreatørstudie, inklusive hvordan man tilgår Facebook- og Instagram-afsnit og vælger de sider eller konti, man ønsker at se.
Administrer dit Facebook-indhold via indholdsbiblioteket i …
Administrer dit Facebook-indhold via indholdsbiblioteket i Kreatørstudie | Meta for Business
Brug fanen Indholdsbibliotek i Facebooks Kreatørstudie til at slå dit indhold op og spore og organisere det fra ét sted.
Om opslagstest i Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business
tester billede A og billede B, vil nogle se A, og nogle vil se B, mens testen kører. Når testen er slut, slår Facebook automatisk det vindende opslag op på din …
Test af opslag i Kreatørstudie giver dig mulighed for at teste og sammenligne op til 4 versioner af et opslag for at se, hvilken version din målgruppe synes bedst om.
Administrer sider i Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business
Sådan opretter du nye sider og administrerer sideroller fra fanen Præferencer i Kreatørstudie på Facebook.
Sådan opsætter du Facebook-samarbejder i Kreatørstudie
Sådan opsætter du Facebook-samarbejder i Kreatørstudie | Hjælp til Meta Business
Sådan konfigurerer du opslag med Facebook-samarbejder og tilføjer en samarbejdspartner med Kreatørstudies klassiske opslagsfelt. Åbn Kreatørstudie. Begynd …
Læs denne artikel i Hjælp til virksomheder for at se, hvordan du opsætter et opslag med Facebook-samarbejder og bliver medudgiver af indhold, der benytter Kreatørstudie.
Keywords: facebook kreatørstudie